Internet, tv och telefoni

Våra bostäder är anslutna till ett öppet fibernät där du som boende kan välja mellan flera olika leverantörer. Förutom internet kan du även köpa telefoni- och tv-tjänster som levereras via bredbandet.

I det öppna stadsnätet kan du välja mellan många olika leverantörer av internet, tv och telefoni. Du väljer själv vilken leverantör och tjänst du vill beställa. Du kan beställa och se hela utbudet i Tjänsteguiden på www.fibra.se.

Vissa leverantörer erbjuder högre hastigheter än vad fiberboxen som finns i lägenheten kan leverera (100/100). Vill du beställa abonnemang med högre hastighet än 100/100 bör du först kontrollera med Fibra om vad stadsnätsboxen i din lägenhet är kompatibel med så att inte abonnemang beställs på hastigheter som inte kan levereras.

Kabel-TV via Telenor

I våra bostäder finns Kabel TV via Telenor.

Felanmälan gör du på telefon: 020-222 222

Dessa kanaler finns:

  • Kunskapskanalen
  • SVT 1/ABC
  • SVT 2/ABC
  • SVT 2/Sörmland
  • SVT24/Barnkanalen
  • TV4/Västerås
  • TV4/Stockholm
  • TV3
  • Eurosport
  • TV6
  • Finland TV
  • Kanal 9
  • Kanal 5
  • TV10
  • Kanal 11
  • TV8
  • Sjuan
  • TV12
  • Discovery Chanel

Support

Om du har problem med internet, tv eller telefoni ska du alltid kontakta din tjänsteleverantör för support och felanmälan.

Tänk på att det är många röda dagar under jul och nyår. Här kan du se våra öppettider.
This is default text for notification bar