Ändrade öppettider vid Kristi himmelsfärd

På grund av Kristi himmelsfärdsdag har vi ändrade öppettider.

  • Onsdag 19 maj är vår växel öppen klockan 8-13.
  • Torsdag 18 maj har vi stängt.
  • Fredag 19 maj är vår växel öppen klockan 10-12.

Från och med måndagen 15 maj tar vi endast emot bokade besök på vårt kontor i Strängnäs. Du kan läsa mer i en tidigare nyhet här på vår webbplats.

Felanmälan och akuta ärenden

Du kan fortfarande göra felanmälan och andra ärenden på Mina sidor. Har du en akut felanmälan eller ett störningsärende som inte kan vänta, når du vår jour på 0152-290 90.

Vad är ett akut ärende?

Ett akut ärende kan till exempel vara att:

  • det rinner mycket vatten från ett rör som gått sönder
  • det är stopp i avloppet, vattnet stiger och det finns risk för vattenskada
  • en elledning har gått sönder lägenheten eller trappuppgången är helt strömlös och det finns risk att någon skadas
  • en glasruta är krossad och det finns risk att någon skadas eller att det blir inbrott
  • du har låst dig ute eller tappat bort nycklarna och behöver en låsöppning.

Vi på Strängnäs Bostads AB önskar dig en trevlig helg!

Dela till sociala medier:
Tänk på att det är många röda dagar under jul och nyår. Här kan du se våra öppettider.
This is default text for notification bar